اسلایدر

دیمتئو : می توانستیم بیشتر گل بزنیم
هواداران چلسی

سرمربی چلسی از این که تیمش پس از داشتن هفته ای پرحاشیه در خارج از زمین توانسته در زمین بازی پیروز شود و بار دیگر بر فوتبال تمرکز کند خوش حال است.


به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، جان تری و اشلی کول که در صدر تیترهای روزنامه های این هفته قرار داشتند در دیدار مقابل نورویچ از ابتدا به میدان رفتند.

دیمتئو در کنفرانس پس از پایان بازی گفت : " من دوست دارم که فوتبال بازی کنم، ببینم و در مورد آن صحبت کنم. اما بدیهی است که گاهی اوقات مسائل دیگری نیز در برای صحبت کردن به وجود می آیند. اما هدف من این است که تمرکز تیم را بر روی هدفمان نگه دارم. "

وی ادامه داد : " ما به پیروزی در این بازی نیاز مبرم داشتیم و هم اکنون در حالی که در صدر هستیم به استراحت می رویم. "

دیمتئو از عملکرد تیمش خوش حال است.آبی های لندن ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتادند و پس از آن با گل های تورس، لمپارد، ادن هازارد و ایوانویچ بازی را 4-1 به سود خود تمام کردند.

سرمربی 42 ساله باگاه چلسی توضیح داد : " بله این عملکرد شگفت انگیزی بود. فکر می کنم که فوتبال بسیار عالی بازی کردیم، بار دیگر 4 گل زدیم و به خوبی موقعیت سازی کردیم. احتمالا می توانستیم 1 یا 2 گل دیگر نیز به ثمر برسانیم. "

دیمتئو درباره شرایط تیم گفت : " تیم در سلامت خوبی به سر می برد و بازیکنان از بازی خودشان در سیستم ما لذت می برند و ما از جای که در آن هستیم خوش حال هستیم. "

دیمتئو درباره شرایط سخت بازی توضیح داد : " هر تیمی که به اینجا می آید با عقب کشیدن خود کار را برای ما سخت می کند،حال وقتی آن ها یک گل هم جلو بیفتند شرایط بدتر می شود، بنابرین زدن گل تساوی برای ما بسیار اهمیت دارد. ما 3 دقیقه بعد گل تساوی را زدیم و پس از آن هم دست از گل زنی بر نداشتیم و حمله کردیم. "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:دیمتئو : می توانستیم بیشتر گل بزنیم,
ارسال توسط مصطفی بختیاری